و خداوند...
قالب وبلاگ

و خداوند...
***شیشه را در برابر سنگ نگه می دارد*** 
نويسندگان
چت باکس


لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان و خداوند... و آدرس irantrack.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روناش ، دیدار استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از ۶۵ هزار نفر آغاز شد و با نتیجه ۳ بر ۲ به سود پرسپولیس به پایان رسید.

بازی با برتری نسبی پرسپولیس شروع شد و این تیم دو موقعیت خوب راهم از دست داد اما استقلال رفته رفته بهتر شد و در دقیقه ۳۲ روی اشتباه علی کریمی، فریدون زندی پاس زیبایی را به میلاد میداودی داد و این بازیکن اولین گل خود در دربی را برای استقلال به ثمر رساند.

استقلال در دقیقه ۵۰ توسط فریدون زندی به گل دوم رسید. در ادامه در حالی که پرسپولیس ۱۰ نفره به بازی ادامه می داد و تماشاگران استقلال همه جوره پرسپولیس رو تحریک میکردند و شعارهایی سر میدادند، در دقایق ۸۲ و ۸۳ توسط ایمون زائد به دو گل زیبا رسید تا بازی به تساوی کشیده شود. در دقیقه ۹۰+۲ ایمون زائد توانست گل سوم و پیروزی بخش پرسپولیس را به ثمر برساند.در برنامه ی 90 نشان داده شد که کارت قرمز اولادی اشتباه بود و کارت قرمز هم تاثیر نداشت! خدا پرسپولیس را پیروز کرد...

قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی بود. وی به علی حمودی و فریدون زندی و شریفات از استقلال کارت زرد نشان داد. در دقیقه ۶۷ نیز مهرداد اولادی از پرسپولیس اخراج شد.

 

گل اول استقلال در دقیقه ۳۲ توسط میلاد میداوودی                  دانلود

گل دوم استقلال در دقیقه ۵۰ توسط فریدون زندی                     دانلود

گل اول پرسپولیس در دقیقه ۸۲ توسط ایمون زائد                      دانلود

گل دوم پرسپولیس در دقیقه ۸۳ توسط ایمون زائد                      دانلود

گل سوم پرسپولیس در دقیقه ۹۲ توسط ایمون زائد                      دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:56 ] [ محمدرضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

من محمدرضا 17 سالمه...از علی آباد کتول استان گلستان هستم...خوش اومدین... من تازه این وبلاگ رو زدم... من میخوام حکایت و لطیفه و دانلود نرم افزار و بازی و ... بذارم... شما هم میتونید با پبشنهاددادن به من در وبلاگم کمک کنید... منتظر حرفاتون هستم...
برچسب‌ها وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید